Zobacz

Masz pytania?

Zadzwoń 62 599 94 94

Social Media

Reklamacje

I. Reklamacje

   W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.

II. Co można reklamować?

   Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie, które:

         • mają wady fabryczne,

         • zostały uszkodzone w transporcie (jeśli protokół szkody został sporządzony przy odbiorze),

         • są niezgodne z opisem lub zamówieniem.

III. Jak złożyć reklamację?

   Reklamację można złożyć na jeden z poniższych sposobów:

   📧 E-mailowo:
przez FORMULARZ KONTAKTOWY

   📨 Pocztą tradycyjną:
NAVAS Sp. z o.o.
ul. Łódzka 146
62-800 Kalisz

IV. Co powinna zawierać reklamacja?

   W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie:

         • imienia i nazwiska klienta,

         • numeru zamówienia,

         • opisu wady lub niezgodności,

         • oczekiwanego rozwiązania (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy),

         • opcjonalnie: załączenie zdjęć wady.

V. Termin rozpatrzenia reklamacji

   Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia.

   W przypadku uznania reklamacji, koszty odesłania towaru pokrywa sprzedawca.

VI. Zwrot towaru w ramach reklamacji

   W przypadku konieczności zwrotu towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt celem uzgodnienia sposobu odesłania.

   Towar prosimy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie.

VII. ℹ️ Uwaga

   Zalecamy sprawdzanie towaru w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie, należy sporządzić protokół szkody, który ułatwi późniejsze rozpatrzenie reklamacji.