Reklamacje
I. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.
II. Co można reklamować?
Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie, które:
• mają wady fabryczne,
• zostały uszkodzone w transporcie (jeśli protokół szkody został sporządzony przy odbiorze),
• są niezgodne z opisem lub zamówieniem.
III. Jak złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć na jeden z poniższych sposobów:
E-mailowo:
przez FORMULARZ KONTAKTOWY
Pocztą tradycyjną:
NAVAS Sp. z o.o.
ul. Łódzka 146
62-800 Kalisz
IV. Co powinna zawierać reklamacja?
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie:
• imienia i nazwiska klienta,
• numeru zamówienia,
• opisu wady lub niezgodności,
• oczekiwanego rozwiązania (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy),
• opcjonalnie: załączenie zdjęć wady.
V. Termin rozpatrzenia reklamacji
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji, koszty odesłania towaru pokrywa sprzedawca.
VI. Zwrot towaru w ramach reklamacji
W przypadku konieczności zwrotu towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt celem uzgodnienia sposobu odesłania.
Towar prosimy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie.
VII.
Uwaga
Zalecamy sprawdzanie towaru w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie, należy sporządzić protokół szkody, który ułatwi późniejsze rozpatrzenie reklamacji.
