Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego www.navas.pl
I. Warunki ogólne
- Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.navas.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
- Sklep www.navas.pl jest prowadzony przez firmę:
Navas Sp. z o.o. - ul. Podmiejska 32/40
62-800 Kalisz
NIP: 6182151646
REGON: 364086979
KRS: 0000610815
Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. - Adres do korespondencji:
NAVAS.PL
ul. Podmiejska 32/40
62-800 Kalisz
Tel.: +48 62 599 94 94, +48 730 092 930
Email: FORMULARZ KONTAKTOWY - Zakup w sklepie internetowym www.navas.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
- Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Przejdź do płatności”. Aby poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, zalecane jest założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
- Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.
- Termin dostawy wynosi maksymalnie 48 godzin, od chwili złożenia zamówienia dla produktów dostępnych w magazynie. Produkty na zamówienie są dostarczane w ustalonym terminie.
- W przypadku zamówień obejmujących produkty dostępne na zamówienie, klient będzie informowany o szacowanym czasie realizacji przed finalizacją transakcji.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Navas Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
- Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.
- Firma Navas Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.navas.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
- Firma Navas Sp. z o.o. wystawia faktury VAT na zakupiony towar, które są wysyłane mailowo. Na wyraźną prośbę klienta faktura może zostać dostarczona w formie papierowej.
- Klient ma obowiązek sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkody i niezwłocznie poinformować sklep.
- Firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.
III. Prawo odstapienia od umowy
Konsument ma prawo odstapic od umowy zawartej na odleglosc w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Termin ten liczony jest od dnia dostarczenia towaru do konsumenta.
- Aby skorzystac z prawa odstapienia, konsument powinien poinformowac Sprzedawce o swojej decyzji droga mailowa, listownie lub przez formularz kontaktowy.
- Konsument ponosi bezposredni koszt zwrotu towaru.
- W celu odstapienia od umowy mozna uzyc formularza dostepnego pod adresem: https://navas.pl/wp-content/uploads/2025/04/Formularz-zwrotu-Navas.pl_.pdf
IV. Reklamacje
- Reklamacje dotyczace towarow mozna skladac przez formularz kontaktowy lub listownie na adres firmy.
- Sprzedawca ustosunkuje sie do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, koszty zwrotu ponosi Sprzedawca.
- Firma Navas Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru z umową na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Oferowane produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zgodne z opisem przedstawionym na stronie sklepu internetowego. Towar powinien odpowiadać cechom jakościowym i funkcjonalnym zgodnym z typowym przeznaczeniem produktu tego rodzaju. Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową trwa 2 lata od momentu dostarczenia produktu do konsumenta.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat, a także zasady dostępu do tych procedur, dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl. Konsument może skorzystać m.in. z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, mediacji przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
V. Promocje i najnizsza cena
- W przypadku promocji, obok ceny promocyjnej prezentowana jest takze najnizsza cena danego produktu, jaka obowiazywala w ciagu 30 dni przed wprowadzeniem obnizki, zgodnie z Dyrektywa Omnibus.
VI. Ograniczenia w relizacji zamówień
- Sklep internetowy navas.pl realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Klienci zainteresowani zakupem towarów z dostawą poza granice Polski proszeni są o kontakt telefoniczny lub mailowy za pośrednictwem zakładki „Kontakt” w celu indywidualnego ustalenia warunków zamówienia.
VII. Metody płatności
- Sklep internetowy www.navas.pl akceptuje wyłącznie płatności online.
- Płatności za zamówienia realizowane są wyłącznie w formie elektronicznej – za pośrednictwem operatorów płatności internetowych udostępnionych w sklepie. Możliwość zapłaty Blikiem, przelewem online, przelewem tradycyjnym.
- Klient nie ma możliwości dokonania płatności przy odbiorze (za pobraniem). Sklep internetowy www.navas.pl nie oferuje tej formy płatności.
- Klient nie ma możliwości zapłaty gotówką ani odbioru osobistego, ponieważ sklep nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej. Wszystkie zamówienia realizowane są w formie wysyłkowej.