Regulamin sklepu
I. Warunki ogólne.
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.navas.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.navas.pl jest prowadzony przez firmę:
- Navas Sp. z o.o.
- ul. Podmiejska 32/40
- 62-800 Kalisz
- NIP: 6182151646
3. Adres do korespondencji:
- NAVAS.PL
- ul. Podmiejska 32/40
- 62-800 Kalisz
- +48 62 599 94 94
- +48 730 092 930
4. Zakup w sklepie internetowym www.navas.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień.
- Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Przejdź do płatności”. Aby poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, zalecane jest założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
- Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.
- Termin dostawy wynosi maksymalnie 48 godzin, od chwili złożenia zamówienia.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Navas Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
- Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
- Firma Navas Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.navas.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
- Firma Navas. z o.o. wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
- Firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.
III. Zwrot towaru.
- Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, kupujący ma 14 dni od otrzymania produktu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyn.
- Zwracany produkt wraz z dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy prosimy odsyłać na adres: NAVAS.PL, Łódzka 146 62-800 Kalisz
- Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą posiadać metki oraz być oryginalnie zapakowane.
- Poinformuj nas mailem o chęci zwrotu przez nasz formularz kontaktowy
- Nie przyjmujemy zwrotów produktów za pobraniem.
- Zgodnie z ustawą, pieniądze zwracamy do 14 dni od odstąpienia od umowy, ale nie wcześniej niż po otrzymaniu produktu.
- Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur, kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w sądzie właściwym dla miejsca zamieszkania. Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://uokik.gov.pl – w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
- Zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013) informujemy o możliwości rozwiązywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL).
IV. Reklamacje
1. Reklamowane produkty prosimy odsyłać wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres:
- Navas Sp. z o.o.
- ul. Łódzka 146
- 62-800 Kalisz
2. W przypadku chęci zareklamowania produktu prosimy o informację przez nasz formularz kontaktowy. W odpowiedzi zwrotnej odeślemy zgłoszenia reklamacyjne.
3. Jeżeli dane podane w zgłoszeniu reklamacyjnym wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację o uzupełnienie jej we wskazanym zakresie.
4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres email bądź na adres poczty tradycyjnej.
6. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
7. Możliwość skorzystania z poza sądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur, kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z poza sądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w sądzie właściwym dla miejsca zamieszkania. Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://uokik.gov.pl – w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
8. Zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013) informujemy o możliwości rozwiązywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL).3.27. PrN